Sivilce Karşıtı Krem

Vistaliv

Ürün Kodu : VISTALIV06
123,90 TL
84,25 TL
%32 İndirim
Doğal Ürün Vistaliv
Hızlı Kargo
Kapıda Ödeme
İade ve Değişim
0 TL Üzeri Kargo Bedava
  • Ürün Açıklamaları
  • Teslimat ve İade Koşulları
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (103)
  • NEDEN FARKLI?

    Tamamen doğal yağlardan oluşur, içerisinde hiç bir zararlı kimyasal barındırmaz. Cildi tahriş etmez.

    NE İŞE YARAR?

    Vücudunuzda ortaya çıkan sivilcelere karşı etkilidir. İçerisinde bulunan doğal ürünler sayesinde cildinize zarar vermeden sivilcelerden hızlı bir şekilde kurumasını sağlar. İçerisindeki anti bakteriyel yağlar sayesinde sivilceden kaynaklı enfeksiyonların toparlanmasında yardımcı olur. Cilt bariyerinizi güçlendirir.

    NASIL KULLANILIR?

    Temizlenmiş cilde, ince bir tabaka halinde yayılarak uygulanır. Krem sürüldükten sonra en az yarım saat direkt güneş ışığına maruz kalınmamalı. Bütünsel cilt bakım için arındırıcı kil maskesi ve yatıştırıcı tonik ile birlikte kullanılması önerilir.

    UYARI!

    Göz ile temasından kaçınınız. Temas halinde bol su ile durulayınız. Serin, kuru ve ışık görmeyen ortamda muhafaza ediniz. Kullandıktan sonra kapağını sıkıca kapatınız. Kullanmadan önce alerji testi yapınız. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. Haricen kullanılır.

    SAKLAMA KOŞULLARI NELERDİR?

    Kapağını açık bırakmamaya özen gösteriniz. Normal oda sıcaklığında, kuru ve mutlaka ışık görmeyen yerde saklayınız. Açıldıktan sonra 6 ay tazeliğini korur.

    MİKTAR

    30 ml

    İÇİNDEKİLER

    Soğan, sarımsak,  çay ağacı yağı, limon yağı,  keklik üzümü yağı, vişne çekirdeği  yağı, E vitamini, aqua, bitkisel koruyucu ve emülgatör içerir.

    Alerji testi yapmadan ürünü kullanmayın. 

    Alerji testinin nasıl yapılacağını öğrenmek için tıklayınız.

  • Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

    - Vistaliv Yönetimi


    • ONLİNE KREDİ KARTI İLE GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
    • Kapıda Kredi Kartı ile Ödeme 
    • Kapıda Nakit Olarak Ödeme
    • Havale / EFT Yöntemi ile Ödeme

  • Ürünü sorunsuz teslim aldım gayet iyi paketlenmiş olarak geldi . Henüz kullanmadım yorumları okuduktan sonra beklentim bayağı yüksek bakalım...
    Aldığım her üründe mükemmel falan diye yorumlar oluyor. Bunda da vardı içimden ne kadar abartıyorsunuz ya falan dedim ama fiyatı uygun olduğu için aldım. Ama arkadaşlar gerçekten mükemmel bişeymiş. Sivilcelerimle hep oynadığım için kahverengi lekelerim vardı doktorun verdiği ilaçlar bile geçirmemişti size yemin ediyorum gece yatmadan sürdüm lekeli bölgelere yedirmeden yattım sabah kalktığımda fark edilir açılma vardı ve bu sadece tek seferde kesinlikle leke problemi olanların almasını şiddetle tavsiye ediyorum
    Maskeden olsa gerek suratım resmen sivilce kusuyodu Danla'nın önerisiyle aldım 4 gündür kullanıyorum olan sivilceler kurudu çıkmakta olan sivilceler ise söndü lekeler için daha uzun vadede etkili olacağını düşünüyorum boyutu küçük ama yapısı yoğun baya kullanabilirsiniz mütüş krem alın aldırın
    Kullanmaya başlayalı 2 gün oldu ve şimdiden bile çok iyi geldi cildime sivilcelerimi kuruttu ve yüzüm yumuşacık uyanıyorum ilerleyen zamanlarda daha da işe yarıycağını düşünüyorum
    Su gune kadar bir cok sivilceye iyi gelen krem kullandim iclerindr en iyisi bu cikti , karma bi cildim var sivilceleri sonduruyor hemen tavsiye ederim basarili bir krem oyle cok kurutma yapmiyor cillte , kati kivamda ama benek benek surup yuzunuze sonra yedirseniz tam yayiliyor.
    Beklediğim daha büyük bir ürün geldi. Kıvamı da yoğun olduğu için hemen bitecek gibi durmuyor uzun süreli kullanılır.
    yüzümdeki yaralar sivilceler anında gitti 1 ayda uğraştığım sivilceyi 1 günde yok etti mucizevi bir krem ♥️ şiddetle tavsiye ederim
    Boyutunun küçük olmasına bakmayın çok yoğun bi krem çok çok uzun süre kullanılır. Kokusu güzel. Akşam sürdüm sabaha kızarıklık olan sivilcem uç vermişti.
    ürünü henüz ilk kez kullandım temizledigim yüzüme sürdüm güzel bir nemlendirme sağladı hoşuma gitti herhangi bir alerji olusturmadi leke ve sivilce konusunda da kullandıkça yorum yapacağım şimdilik memnun kaldım.
    Kullanmaya başlayalı 2 gün oldu ve şimdiden bile çok iyi geldi cildime sivilcelerimi kuruttu ve yüzüm yumuşacık uyanıyorum ilerleyen zamanlarda daha da işe yarıycağını düşünüyorum
    Göründüğünden çok daha büyükmüş. Paketler gayet sağlamdı. 1-2 günde elime ulaştı. Gündüz gelir gelmez kremi denedim yüzümde bayağı sivilce vardı. Gecesinde tekrar sürmek için baktığımda gerçekten bayağı bi kurumuştu ilk sürüşten. Beğendim. Denemeye değer bi fiyat.
    Bayıldım gerçekten cildimi çok güzel bebek gibi yapıyo sivilcelerimin üstünde sürüyorum hemen geçiriyo fiyat kalite açısından çok iyi
    paketleme ve boyutu gayet güzeldi. küçük bekliyordum ancak öyle değildi gayet ideal bir boyda. kıvamı biraz yoğun ve 1 gün içerisinde geldi Kargo çok güzeldi tavsiye ederim
    Paketleme ve hız güzeldi.Etkisini 1 gecede bile gösterdi.Yüzümde yanlış kullanılan ürün sonucu oluşan yanık türü tahrişler var ve bu ürünü sürdüm 1 gecede yatıştırdı diyebilirim.Uygun fiyatlıyken stok yapılabilir.
    Boyutu göründüğünden daha büyük. Yorumlara bakarak aldım henüz kullanmadım inşallah faydasını görebilirim
    Ürünü yeni aldım yüzümde güneş ve sivilceden kaynaklı lekeler var. Bir süre kullandıktan sonra gözlemlerimi yazacağım. Ama boyutu o kadar da küçük değil.
    dün elime ulaştı ve gece hemen denedim. GERÇEKTEN DENİLDİĞİ KADAR MÜKEMMEL BİR ÜRÜN. Yanağımda iki aktif sivilce vardı ve sabah uyandığımda ikisi de sönmüş ve kabuk tutmuş bir şekildeydi. Alın aldırın gerçekten bu fiyata bulabileceğiniz en güzel urun olabilir.
    Ürünü 1 haftadır kullanıyorum bu kadar uygun fiyat ve performans hiç örtüşmüyor. Alnımda sivilce ve güneş lekeleri vardı ciddi anlamda açılma oldu kesinlikle alınmalı ben tekrar alacam
    Bu kreme benden 5 yıldız. Rocuttane tedavisi gördükten bir süre sonra sonra cildimde tekrar sivilceler cıkmaya başladı. Bu krem inanılmaz iyi geldi. Gece yatarken tüm yüzüme maske şeklinde uyguluyorum. Sivilcem varsa bile sabaha kadar sönmüş oluyor.
    Dünyanın en mucizevi kremi olabilir. Gerçekten neye sürersen ona iyi geliyor. Yüzüm berbat bi haldeydi 1 haftada temiz cilde 4 defa falan sürdüm şu an çok az akneler kaldı. Çok fazla terleyen birisiydim ter kokusunu tamamen kesti ve terlememi azalttı. Bundan sonra hayatımdan eksik olmayacak ilk şey bu krem
    3 gündür kullanıyorum etkisini gördüm ne yapsam da geçiremediğim sivilce izlerim geçti akşam yatmadan önce sadece yaraların üstüne sürüyorum yedirmeden sabah yıkıyorum
    Ürünü alırken açıkcası tereddütlerim vardı ama harika bir ürün çok büyük bir ölçüde sivilceler önlüyor bittikçe evde olması gereken bir ürün
    kendime 2 kutu almıştım birini abim birini ablam aldı şimdi tekrar 2 kutu aldım :) kesinlikle şüphe etmeyin çok başarılı cildi yaglandrmıyo sivilceleri direk kurutuyo
    mucizevi bir krem.. sivilcelere yara izlerine cok iyi geliyor. kizim dustu yanagi morardi 3 4 gun bu kremden kullandim ve fark edilir derecede iyilesti❤
    her gün düzenli olarak kullanıyorum normalde mevsim geçişlerinde yüzüm kurur ama bu kremden sonra ne kuruluk oldu ne de fazla yağlanma oldu. ve kullanmaya başladıktan sonra sivilce çok nadir cıktı.
    efsane bir urun ciddi anlamda ilk basta korkarak aldım çünkü bu tarz ürünler ilk başta sivilceleri yüzeye çıkartır diye düşunuyordum fakat beni yanıltan bir ürün iyiki almışım sivilcelerime çok çok iyi geldi ve cilt tonunu da açıyor mucize gibi bir urun iyiki karşıma çıkmış
    Paketleme çok güzeldi kargo hızlıydı daha önce kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün lekeleri yaraları çabuk iyileştiriyor
    Çok kısa sürede elime ulaştı dokusu ve kokusu çok daha pahalı kullandığım keremle aynı bir müddet kullanınca tekrar yorum yapacağım
    önceden de kullandığım bir ürün fiyatı güzel ve sabah akşam temiz cilde kullanıldığında gerçekten faydası gözle görülüyor
    Düzenli kullanımda etkisini göreceksiniz İlk kutu bitmek üzere ikinciyi sipariş vereceğim. Gerçekten etkili bi ürün
    oğlum sarışın acik tenli çok fazla sivilce cikiyodu ama gerçek etkisi çok güzel 3 .4 kullanımda baya başarılı teşekkürler
    İlk önce firmaya çok teşekkürler çok hızlıydı 1 günde elime ulaştı kremin çok hoş kokusu ve beyazlatma etkisi var özellikle sivilce kızarıklarını çok iyi kapatıyor ve kurutuyor
    Yapısı yoğun ve sürünce beyaz kalıyor biraz da yağlı, kokusu harika etkisi için henüz bir şey diyemem yeni kullanmaya başlıyorum ama çok ümitliyimm
    Yorumlara bakarak aldım daha kullanmadım söylendiği gibiyse fiyatı çok uygun ve etkili bir krem deneyip göreveğiz
    Omuzlarımda ve sırtımda sivilceler çıkıyor bunun için yorumları okuyarak aldım. İki gündür kullanıyorum söndürmeye başladı gibi, lekeler de var umarım bunlar da geçer. Uzun vadede faydalı olur umarım
    uygun fiyatlı ve başarılı nadir ürünlerden.
    Kokusu beni çok rahatsız etmedi, sudocrem gibi bir dokusu var. 2 kez yeni oluşan sivilcem üzerine ince tabaka halinde uyguladım ve gerçekten sivilceler söndürüyor.
    ilk kez bi urune bu kadar yorum yapiyorum. gercekten mucize gibi bi urun.
    güzel gibi. koyuluklar yok olmaya başladı. yorumlara bakarak almıştım. şimdilik memnunum.
    paketleme süperdi, teslim de hızlıydı. ürün kızarık sivilce lekelerime daha 3. günden olumlu anlamda etkisini gösterdi, bayıldım
    kesinlikle alınması gereken bir ürün cildi yumuşacık ve pürüssüz yapıyor 3 gündür kullanmama rağmen gözle görülür derecede lekelerimde açılma var
    1 haftalığına kullandım. lekeleri geçirmiyor ama çıkmaya yüz tutmuş sivilceleri 2 günde tamamen geçiriyor. kesinlikle ise yarayan bir krem.
    Mucizevi bi krem her evde olmalı özellikle pişikte ve yanıkta anında tesir ediyor
    Alırken biraz tereddüt etmiştim denemeden de yorum yapmak istemedim. 4 gün oldu kullanmaya başlayalı güneşte çok kötü yanmıştım ve burnumda kahverengi lekeler kalmıştı tatil dönüşü kullanmaya 4. Günde lekelerde gözle görülür bi azalma oldu. Alerjik bi cildim olmasına rağmen hiç bi sorun yaşamadım
    Güzel göründüğünden daha büyük
    Mucize krem alın aldırın. Kıvamı yoğun etkisi tartışılamaz. Yumuşacık yapıyor.
    başladim kullanmaya bir faydasını görürsem tekrar yazarim ben sivilcelerim icin aldim.
    Yorum yazabilmek için öncelikle giriş yapmalısınız. Giriş Yap / Üye Ol

Ürün etiketleri: sivilce, sivilce karşıtı krem, akne, doğal sivilce kremi,